Menu Sluiten

Ik heb een offerte ontvangen, wat nu?

Offerte
Je hebt een offerte ontvangen omdat we je toestel niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant kunnen afhandelen. Je kunt hierop de reparatie- of vervangingskosten vinden. Pas na jouw akkoord op de offerte gaan we aan de slag met de reparatie of het leveren van een vervangend toestel.

Andere opties op de offerte kunnen zijn:

  • Het toestel ongerepareerd retour ontvangen. Je betaald dan enkel de onderzoekskosten.
  • Afstand doen van het toestel voor milieuvriendelijke verwerking. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

 

Onderzoekskosten
Onderzoekskosten zijn de kosten die gemaakt zijn voor het registreren van de reparatie, het controleren van het binnengekomen toestel en het retour transport. De onderzoekskosten bedragen minimaal €35,00.

Hoe kan ik de offerte beantwoorden?
Je kunt de offerte online beantwoorden. Ga hiervoor naar MyDynafix.