Menu Sluiten

Iedere klant een fan

Values

Iedere klant een fan

Van iedere klant een fan

Elke dag zetten wij ons in om van iedere klant een fan te maken. De focus ligt op de ultieme customer experience; een goede klantbeleving leidt tenslotte tot een sterke loyaliteit.

We denken mee vanuit uw organisatie en uw klanten of medewerkers. We streven als ‘partner behind the scenes’ naar de hoogst haalbare customer experience. Mede aan de hand van continu onderzoek en periodieke evaluaties, investeren we in initiatieven en concepten waarmee we de verwachtingen overtreffen en de ultieme customer experience verwezenlijken.

Ontzorging vanuit uw missie, businessmodel, uw klanten of medewerkers, is een onophoudelijk proces voor ons. Samen maken we fans van klanten of medewerkers!

Klanttevredenheid

Via evaluaties en enquêtes meten we de klanttevredenheid van uw organisatie alsook van uw klanten of medewerkers. We meten de ervaringen met onze dienstverlening, onze communicatie en de ervaring met onze medewerkers.

Voor uw klanten maken we daarbij gebruik van de Net Promotor Score (NPS). De NPS is een eenvoudig maar krachtig instrument. NPS meet de klanttevredenheid en de loyaliteit. Zo weten we in hoeverre en in welke mate uw klant uw product, dienst of organisatie aan anderen zou aanbevelen.

Hiermee kunnen we:

    • verbeterpunten signaleren en in gang zetten
    • nog beter inspelen op klantbehoeften
    • de binding tussen u en uw klanten verder versterken